Wednesday 23 January 2013

.Maulidur Rasul.

Assalamualaikum sume :)..

Esok Maulidur Rasul, tarikh lahirnya Hero Islam satu dunia, Nabi Muhamad s.a.w..  Dan kebetulan pula, mengikut calender Islam, esok juga hari jadi saya (sama ngan Nabi Muhamad s.a.w) :)..

Malam ni saya akan selawat sebanyak yang mungkin untuk Nabi Muhamad s.a.w.. :).. Kami semua sayang kat Nabi Muhamad s.a.w...

And as for me, Alhamdulillah dan Syukur yang tak terhingga kepada mu Ya Allah s.w.t untuk segala yang Kau berikan kat aku di masa lepas, sekarang and masa akan datang :).. Ya Allah, aku akan guna semua apa yang Kau pinjam kan kat aku, dengan sebaik yang mungkin ke arah jalan yg Kau redhai and berkati :)..

Amin amin amin...

Sikit-sikit, I am slowly learning to be a better daughter, a better wife and a better Muslimah.. Amin amin amin.. Semoga Kau kuatkan and tetapkan iman aku Ya Allah s.w.t... Amin amin amin..

No comments: