Sunday 3 February 2013

.LETTER TO EN.BAD n FAIRUZ PUNGKOK.

I don’t like En.Bad’s bed! The wood keeps breaking everytime it’s fixed!

So here’s what I am gonna say when we buy a new wood:

“Salam En.Bad. Kami baru beli kayu baru tuk katil. Kayu yg aritu En.Bad betulkan tu, mlm tu gak die patah. Pastu since then, die patah sikit2 sampai da roboh. Kalau lepas kayu baru ni die patah lagi, saya akan beli katil baru, tp katil kami.. Saya harap En.Bad bole angkat katil En.Bad sal saya xlarat sikit2 kene betol and saya xnk En.Bad pk kami sengaja rosakkan harta En.Bad sedangkan kami tak. Kalau En.Bad tak setuju, saya mntk maaf tp kemungkinan saya akan cari rumah sewa lain.. Trime kasih.”

FYI. Aku benci En.Bad and Si Fairuz pungkok sal x take good care of maintenance of this house! Pastu ade hati nk sewa mahal kt org! Lu pk sniri la bai!

No comments: