Sunday 30 December 2012

.Ya Allah, Ya Tuhan ku.

It is Subuh... And syg has already gone to work :(..

I miss you Dedeq :'(..

Ya Allah Ya Tuhan ku,
Aku sayangkan sgt Ahmad Shahir Abdullah, aku sayangkan sgt ibu ayah dan adik2 aku and aku sayangkan sgt kawan2 baik aku.. Semoga Kau ampunkan dosa besar dan kecik mereka, lindungi dan pelihara mereka, permudahkan hidup mereka, murah dan lapangkan rezeki halal dan baik untuk mereka, hapuskan hutang dunia dan akhirat mereka, sentiasa memudahkan mereka melalukan suruhan mu dan meninggalkan larangan mu dan semoga ko matikan mereka dalam keadaan tenang, beriman dan cukup bekalan pahala dan amalan untuk masuk ke Jannah Mu Ya Allah...

Ya Allah Ya Tuhan ku,
Maafkan dosa2 besar dan kecik aku... Aku belom sempurna, byk cacat cela, tp aku sayangkan Kau, Nabi Muhamad s.a.w., agama Islam dan diri aku.. Harap Kau dapat kuatkan Iman aku tuk tunaikan perkara2 Wajib dan Sunat dalam Islam..

Amin amin amin...

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

aishahyunus said...

alhamdulillah!
i love my new nadirah rosli!
:)
syukur ya allah!
i have this lovely close friend!